Facebook-postaus käyttäjältä Tietotalo Infocenter Oy

"Tietoja kuluttajien sijainnista kerääviä majakoita on jo miljoonia ja niiden määrä lisääntyy räjähdysmäisesti. Kun mobiililaitetta kantava kuluttaja saapuu majakan kantaman alueelle, se vastaanottaa tunnisteen, jonka avulla voidaan tarjota sijaintiin liittyvää sisältöä ja mainontaa." Tietotalon Liki-alusta huomio käyttäjän sijaintitiedot ja kiinnostukset. Likissä pystytään hyödyntämään beacon-majakoita, joiden mahdollisuudet tiedon keruuseen ovat huikeat. Tälläkin hetkellä "majakoita" ja mobiilisovellusta hyödyntävät asiakkaistamme muun muassa Peurunka, Muumimaailma ja Logomo. Ota yhteyttä, jos haluat kuulla lisää!
Liikkeitäsi seurataan älypuhelimella - M&M selvitti markkinoinnin kuumat aiheet maailmalla marmai.fi

Yhdysvalloissa markkinoinnin kuuma puheenaihe on nyt digitaalisen ja fyysisen maailman yhteen sulautuminen. Alma Talentin kirjeenvaihtajat kertovat tuoreessa M&M:ssä markkinointialan kuulumiset maailmalta.